Kent u het ticketsysteem van Omnidesk voor de klantenservice? Alle nieuw binnenkomende berichten krijgen hiermee automatisch een uniek nummer. Dit nummer wordt gekoppeld aan alle communicatie over het oorspronkelijke bericht. Deze klantenservice software zorgt er automatisch voor dat alle berichten worden gebundeld onder het unieke ticketnummer. Op die manier kunnen medewerkers de geschiedenis eenvoudig terugvinden. Het maakt dan ook niet meer uit als een collega een zaak overneemt, want hij of zij kan de geschiedenis eenvoudig teruglezen en hoeft dus geen vragen te stellen waar het antwoord al van bekend is. Klanten snel helpen is heel belangrijkOf een bedrijf online goede beoordelingen krijgt, is sterk afhankelijk van uw klantenservice software. Als u een ticketsysteem gebruikt dat u zo veel mogelijk werk uit handen neemt, dan bent u de concurrentie een stap voor. Daarom stappen steeds meer bedrijven met intensieve klantcontacten over op een ticketsysteem voor de klantenservice van Omnidesk. Voortaan hoeft u niet te zoeken in een overvolle mailbox met berichten die door elkaar heen staan, maar beschikt u over een systeem waarin u snel kunt zien wat de vraag of klacht van een klant is. Ook kunt u zien of een klant vaker over klachten communiceert en hoe eerdere klachten zijn afgehandeld. Ook kunt u monitoren of bepaalde vragen vaak worden gesteld. Dat kan aanleiding zijn om procedures aan te passen of informatie op de website te verduidelijken. Ga voor de beste relatie met uw klantenAls u het ook belangrijk vindt om klanten snel te helpen, kies dan voor de moderne klantenservice software van Omnidesk. Hun ticketsysteem voor e klantenservice is zeer efficiënt en eenvoudig in gebruik te nemen. Veel van uw processen kunnen geautomatiseerd worden en uit de berichten kunt u nuttige data filteren om uw bedrijfsvoering te optimaliseren. Neem contact op met deze specialisten voor meer informatie of voor het aanvragen van een vrijblijvende offerte. |
https://www.omnidesk.nl/ |
