DHZ website
Image default
Business

Op zoek naar een incassobureau in Den Haag?

Heeft u een debiteur, en bent u op zoek naar een incassobureau in Den Haag om het probleem op te lossen? Dan zit u bij Incassonet aan het goede adres! Wij helpen klanten die problemen hebben met onbetaalde facturen, en zorgen ervoor dat ze alsnog betaald worden. Onze werkwijze is bovenal persoonlijk, professioneel we proberen altijd zo klantvriendelijk mogelijk te zijn. De kosten voor onze diensten gaan uiteraard naar uw debiteur, daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.

Incassobureau in Den Haag, de incasso’s

Als incassobureau in Den Haag werken we voornamelijk met incasso’s, zoals u kunt verwachten. Helaas is het een realiteit voor veel ondernemers dat ze debiteuren krijgen die slecht betalen. Erg jammer, maar ook een onhandige situatie. U wilt graag betaald worden voor uw diensten, u heeft recht op die vergoeding, maar tegelijkertijd wilt u de klantrelatie niet verliezen. Zeker voor kleinere ondernemers is dit de situatie. Hoe ga je hiermee om? Incassonet weet het antwoord: we zijn altijd gericht op het behouden van een duurzame klantrelatie, maar werken desalniettemin daadkrachtig, zodat u krijgt waar u recht op heeft.

Het proces van een incasso

U kunt zich nu afvragen, hoe zit dat eigenlijk? Een incassoproces bij Incassonet volgen? Dat zullen we nu uitleggen. Als allereerste moet u natuurlijk uw incassoaanvraag indienen, vervolgens gaan we aan de slag om de onbetaalde factuur te innen. Het indienen kan zowel per mail of direct via onze website, waarbij we graag een kopie ontvangen van alle openstaande facturen. We ontvangen ook graag informatie over uw klant, waarmee we dit persoon op meerdere manieren kunnen contacteren.

Het incassotraject

Vervolgens kunt u online via onze website volgen hoe het staat met uw incassozaak. U krijgt hiervoor een persoonlijke portal online, waar u alle informatie kunt vinden die u nodig heeft. De incassospecialist start dan het incassotraject. Als eerste benaderen we de klant via zo veel mogelijk manieren, de telefoon, per mail, per brief etc. Door dit te doen merkt de klant ten eerste dat het nu echt menens is, en vaak betaalt hij daarna.